Uložiť

Nahlásiť túto virtuálnu asistentku

MichaelaMrvova

Virtuálny asistent + social media manager
  • Úspešnosť Projektu
    0
  • Celkom Služieb
    3
  • Ukončené Služby
    0
  • Aktívne služby
    0

O virtuálnej asistentke

Začala som spolupracovať s firmami už počas svojho štúdia, čo mi umožnilo získať prax a zručnosti v oblasti administratívnej podpory a správy sociálnych sietí ešte pred tým, ako som dokončila svoje formálne vzdelanie. Som Michaela Mrvová, virtualná asistentka s viac ako 3 rokmi skúseností, a mám za sebou spoluprácu s rôznymi firmami na rade projektov.

Mojím cieľom je poskytovať podnikateľom a firmám výnimočnú administratívnu podporu a pomáhať im ušetriť čas a zefektívniť ich prácu. S rozsiahlymi zručnosťami v oblasti fakturácie, e-mailovej korešpondencie, organizácie stretnutí a správy sociálnych médií som pripravená stať sa vašim dôveryhodným partnerom v oblasti virtuálnej asistencie. Moje pracovné skúsenosti a starostlivý prístup k detailom mi umožňujú ponúkať kvalitnú podporu, ktorá prispieva k úspechu mojich klientov. Rada vám pomôžem dosiahnuť vaše obchodné ciele a uľahčím vám záťaž administratívnych úloh, aby ste sa mohli plne sústrediť na rozvoj svojho podnikania.

Vzdelanie

V
2017-2022 Vzdelanie
Hotelový a gastronomický manažment

Od roku 2017 do roku 2022 som študovala hotelový a gastronomický manažment s odbornými zameraniami v ekonomike, účtovníctve, marketingu a práve. Toto štúdium mi poskytlo hlboký vhľad do oblasti manažmentu, a umožnilo mi získať zručnosti, ktoré sú kľúčové pre úspech v tomto odvetví.

K
marec 2023-jún 2023 Kurz
Kurz virtuálnej asistentky

V marci 2023 som ďalej rozšírila svoje znalosti a zručnosti tým, že som začala kurz virtuálnej asistentky. Tento kurz mi umožnil získať zručnosti v oblasti online administrácie, správy sociálnych médií, fakturácie a ďalších kľúčových zručností, ktoré sú dôležité na poskytovanie efektívnej podpory klientom.

Práca A Skúsenosti

A
máj 2021 - jún 2022 Administratívna podpora
Kosmas Bekiaris

V priebehu mojej kariéry som mala príležitosť spolupracovať so živnostníkom Kosmasom Bekiarisom, kde som zastávala pozíciu asistentky v administratívnej podpore. Počas tejto spolupráce som získala cenné skúsenosti v oblasti organizácie a správy administratívnych procesov. Mojou úlohou bolo zabezpečiť, aby všetky administratívne úlohy boli vykonané precízne a včas, čo zahŕňalo fakturáciu, e-mailovú korešpondenciu, organizáciu schôdzok a ďalšie administratívne úlohy. Táto spolupráca mi umožnila získať hlbší vhľad do konkrétneho odvetvia a lepšie porozumieť potrebám a požiadavkám našich klientov. Som vďačná za túto príležitosť a za to, že som mohla prispieť k efektivite a úspechu Kozmasa Bekiarisa a jeho podnikania