Zuzana Martiniaková
-
Úspešnosť Projektu0
-
Celkom Služieb6
-
Ukončené Služby0
-
Aktívne služby0
O virtuálnej asistentke
Volám sa Zuzana a pracujem ako virtuálna asistentka.
Mám 10 ročné skúsenosti v oblasti administratívy, komunikácie so zákazníkmi.
Baví ma práca s informáciami a číslami, ich analýza a spracovanie. Rada sa vzdelávam a učím nové veci. Mám organizačné schopnosti, logické a analytické myslenie.
Pomáham podnikateľom a firmám, aby mali viac času na svoj biznis, rodinu či záľuby. Preberám za nich rutinné a administratívne činnosti.
Vo voľnom čase sa venujem rodine 👨👩👧👦, joge 🧘♀️, cestovaniu 🚗, čítaniu kníh 📖 a vzdelávaniu sa👩🏫.
Ak máte záujem o moje služby neváhajte ma kontaktovať.
Vzdelanie
Inžinierske štúdiou v odbore Manažment.
- vytvorenie webstránky (Wordpress) - grafika v Canve - vytvorenie reklamy na FB a Google
- vytvorenie mesačného plánu príspevkov - vytvorenie príspevkov na FB, IG (grafika, tvorba, stih a titulkovanie videa)
- nástroje a softéry pre VA (Google drive, Google calendar, Google keep, Google Analytics, Toggl, Trello, Canva, Capput, Chatgpt) - marketing a sociálne siete (FB, IG, základy SEO)
Práca A Skúsenosti
- Evidencia, posudzovanie, riešenie reklamácií, tvorba reportov - Telefonické poradenstvo - Preberanie a počítačové spracovanie objednávok, ich príprava a výstupná kontrola expedovaného tovaru - Zákaznícky servis, komunikácia s pracovníkmi výroby - Riešenie pripomienok, návrhov a sťažností odberateľov - Administratívne práce, tvorba faktúr, prijímanie zásielok - Správa mailovej schránky - Spracovanie pošty a prijímanie zásielok
- Spracovanie informácii z obchodného vestníka, ich evidencia, reporting pre rôzne oddelenia - Komunikácia s pracovníkmi pobočiek - Správa mailovej schránky - Spracovanie pošty - Poskytovanie súčinností pre notárov, súdy, vojenské spravodajstvo a národný bezpečnostný úrad - Nastavovanie a vykonávanie zmien na klientoch a účtoch klientov banky