Erika Kiss
-
Úspešnosť Projektu0
-
Celkom Služieb3
-
Ukončené Služby0
-
Aktívne služby0
O virtuálnej asistentke
Dobrý deň, som Erika,
Social media manager a Virtuálna asistentka a som pripravená pomôcť Vám dosiahnuť Vaše ciele v online priestore.
Som ako asistentka vo firme, avšak s tým rozdielom, že prácu vykonávam externe. Bolo by úžasné, keby niekto všetky vaše papierovačky spravil za Vás, spravoval by Vašu doručenú poštu, vybavil dôležité emaily, sledoval splatnosti faktúr, všeobecné administratívne práce podľa vašich požiadaviek, prepis, štylizácia a korekcia textov, a tiež by Vám ušetril čas, správou sociálnych sietí ako sú
FB + IG, tvorbou pútavého obsahu a taktiež podporím rast vašich sledovateľou. Navrhnem pre vás plán, účinnú stratégiu, ktorá zvýši vašu viditeľnosť.
Rada tiež píšem články a blogy na rôzne témy….
Som tu presne na to, aby som Vás odbremenila a aby ste sa mohli sústrediť na to, čo je pre vás najdôležitejšie a zároveň mali viac času na rozvoj firmy, či na seba alebo svoju rodinu.
A prečo si vybrať mňa?
Každý klient je pre mňa výnimočný. Sústredím sa na vaše jedinečné potreby a ciele. Môžete sa spoľahnúť na služby dodané včas a podľa dohody.
Som veľmi komunikatívna, kreatívna a detailne orientovaná. Ak hľadáte partnerku pre vaše online aktivity a administratívne potreby, neváhajte ma kontaktovať.
Teším sa na našu spoluprácu!
Erika
Vzdelanie
Technicko informačné služby - odbor zameraný na ekonomiku a obchod.
Podvojné účtovníctvo - základy
Kurz zameraný na virtuálne asistentky, podpora pre podnikateľov, externá práca.
Správa sociálnych sietí, návrh obsahu, používanie moderných nástrojov, plánovanie, programy.
Práca A Skúsenosti
Vedúca recepcie Zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie a recepčných. Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hostí. Reprezentovanie a zastupovanie záujmov spoločnosti. Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovanie rezervácie hostí. Zabezpečovanie komfortu pre hosti ( poradenstvo, servis). Administratíva spojená s chodom recepcie, fakturácia, ...
Administratívne činnosti spojené s prevádzkou kancelárie, písanie listov, listín, písanie kúpno-predajných zmlúv, formulárov a iných dokumentov, aktualizácia údajov v databázach , práca s kancelárskymi softvérovými aplikáciami, vybavovanie telefonátov, privítanie návštev, vybavovanie poštovej a emailovej korešpondencie, organizačná činnosť, spracovávanie a analýza účtovných / finančných údajov a dokladov, manažovanie kancelárie, internet …..
Práca na recepcii, objednávanie pacientov na ošetrenia, práca s dentálnym programom, analýza pacientov, reporty, grafy, ....pokladňa