Katarína Petrášová
-
Úspešnosť Projektu0
-
Celkom Služieb1
-
Ukončené Služby0
-
Aktívne služby0
O virtuálnej asistentke
Ahojte! Volám sa Katarína a som univerzálna virtuálna asistentkou, ktorá sa špecializuje na poskytovanie kvalitných a efektívnych služieb zameraných na rôzne oblasti.
Profesionalita
Môj prístup k práci vždy spočíva v profesionálnej komunikácii a dôslednosti. Nezáleží na tom, či ide o veľký alebo malý projekt, každému zadaniu sa venujem s maximálnou pozornosťou a starostlivosťou.
Široké spektrum služieb
Ponúkam široké spektrum služieb, ktoré zahŕňajú:
- Administratíva: Úprava dokumentov, tvorba prezentácií a tabuliek, úprava a korekcia textov, emailov, hľadanie informácií, prieskum, prepis video a audio súborov.
- Správa sociálnych sietí: Tvorba príspevkov, odpovedanie zákazníkom, udržiavanie komunikácie a budovanie značky.
- Správa webu a e-shopu: Tvorba blogu, tvorba popisov na web/e-shop, pridávanie produktov, sledovanie objednávok a úhrad.
- Zákaznícka podpora: Emailová/chat/telefonická komunikácia so zákazníkmi, riešenie reklamácií.
- Grafika: Tvorba a úprava grafických dizajnov, ktoré zvýšia atraktívnosť vašej značky.
- Osobná asistentka: Pomáham s osobnými úlohami, ako sú naplánovanie vášho kalendára, organizácia udalostí a mnoho viac.
Spokojnosť zákazníkov
Moja práca končí len vtedy, keď sú moji klienti maximálne spokojní. Som tu, aby som vám uľahčila život a pomohla vám dosiahnuť vaše ciele efektívnejšie.
Viac o mne a mojej práci si môžete pozrieť na mojom webe 👉 katyasistent.sk
Chcete ma vyskúšať? Neváhajte a kontaktujte ma hneď teraz!
Vaša virtuálna asistentka Katarína.
Vzdelanie
Pedagogická fakulta Odbor: sociálna pedagogika
Práca A Skúsenosti
Komunikácia so zákazníkmi. Získanie predajných zručností, školenie GETMORE - excelentný predaj. Poskytovanie informačných, poradenských a konzultačných služieb klientom. Rozvíjanie obchodných vzťahov. Podieľanie sa na plnení úloh obchodno-finančného plánu a prebiehajúcich marketingových kampaní. Tvorba prezentácií, tabuliek a reportov.
Fakturácia, práca s účtovníckym programom Alfa. Objednávanie a prijímanie tovaru. Komunikácia so zákazníkmi. Riešenie reklamácií. Merchandising.
Efektívna a profesionálna komunikácia s interným a externým prostredím. Time-management, objednávanie pacientov na vyšetrenia a kontrola dodržiavania termínov. Administratívne práce, tvorba tabuliek a reportov, tvorba databáz.
Správa sociálnych sietí (tvorba príspevkov, grafiky, reklám). Tvorba grafiky (plagáty, bannery, grafika na soc. siete). Správa e-shopu (pridávanie produktov, tvorba popisov). Správa webu (tvorba popisov na web, úprava a tvorba web stránky). Administratíva (úprava dokumentov, tvorba prezentácií, úprava a korekcia textov, emailov, hľadanie informácií, prieskum...).