💭 ADMINISTRATÍVA – 💭 ADC číselník, zalistovacie karty, 💭 správa databáz, 💭 cenníky a cenové ponuky …
-
Čas dodania30 dní
Popis Služby
Viac ako 11 rokov som pracovala v oblasti administratívy. Z toho 5 rokov som bola asistentka na obchodnom oddelení (key account managerov).
Viem pomôcť s viacerými úlohami, napr.
💭 nahrávanie údajov do rôznych IT systémov a na webové rozhrania zákazníkov alebo klientov (napr. ADCC, ale aj iné)
💭 správa databázy fotiek (napr. pre letákové akcie, e-shopy a pod.)
💭 vyplnenie zalistovacích kariet a podkladov k letákovým akciám (napr. pri letákových akciách a pri zalistovaní nových produktov na reťazce)
💭 tvorba cenníkov a cenových ponúk
💭 príprava reportov (v Exceli)
💭 podpora pre zákazníkov a odberateľov
💭 príprava podkladov pre účtovníctvo
💭 práca v ekonomickom systéme Pohoda (po krátkom zaučení, nakoľko som s ním už niekoľko rokov nepracovala)
💭 iné administratívne práce podľa dohody
Viac o mne a mojich doterajších skúsenostiach sa dočítate na webovej stránke: www.cloudasistent.eu .
Uvedená cena je sadzba na 10 hodín / mesiac, preto uvádzam termín dodania 30 dní.
PS: Nemám záujem o spoluprácu – volanie studeným kontaktom!