Zuzana Šuplatová
-
Úspešnosť Projektu0
-
Celkom Služieb0
-
Ukončené Služby0
-
Aktívne služby0
O virtuálnej asistentke
Volám sa Zuzana. Ako virtuálna asistentka sa špecializujem primárne na tri oblasti:
📊 Tvorba reportov, spracovanie dát a dátové analýzy
- spracujem dáta do prehľadných tabuliek (Excel)
- vytvorím rôzne formuláre (zber dát, spätná väzba)
- vytvorím z dát reporty, grafy, vizualizácie
🖥️ Tvorba prezentácií a grafické práce
- vytvorím a upravím prezentácie (PowerPoint, Canva)
- navrhnem grafiku letákov, pozvánok a iných dokumentov (Canva)
- navrhnem vizuály na sociálne siete
- navrhnem dizajn web stránky (Canva, Figma)
🎯 Podujatia na mieru (workshopy, semináre, tréningy)
- zabezpečím celkovú organizáciu podujatia
- zabezpečím vhodné priestory
- zastreším marketingovú komunikáciu
- pripravím sprievodné dokumenty, materiály, catering
Okrem týchto primárnych služieb, viem pomôcť aj so správou sociálnych sietí (tvorba obsahu), korektúrami textov v slovenskom jazyku, prekladmi z a do angličtiny (obchodná angličtina), vyhľadávaním informácií a ich spracovaním do prehľadov.
Prečo spolupracovať so mnou:
- viacročné skúseností v korporátoch
- príprava prezentácií pre vrcholový manažment v slovenčine aj angličtine
- prax v komunikácii s rôznymi typmi ľudí z rôznych oblastí
- projektový manažment (plánovanie a koordinácia projektov), organizačné schopnosti
- samostatný prístup, systematickosť, štruktúrovanosť
- chuť učiť sa niečo nové, neustále sa vzdelávam
- kreativita
Viac info tu: https://www.zuzanasuplatova.com/sluzby/
Video
Vzdelanie
marketing a manažment podniku | účtovníctvo, financie | obchodné právo | marketing a obchod
Práca A Skúsenosti
- pravidelný reporting (excel) pre obchodné, marketingové a iné oddelenia - kompletná agenda bonusov pre obchodné tímy - sledovanie výkonnosti tímov (KPI) - participácia na projektoch
- denná operatíva v rôznych HR systémoch (Workday) - príprava prezentácií globálneho HR dashboardu - pravidelný a adhoc HR reporting pre rôznych interných klientov
- príprava obchodných systémov a kontrola správnosti ich nastavení - nastavenia interného "eshopu" - zabezpečenie kvalitnej vizibility produktov, kontrola dát - intenzívna komunikácia s partnermi na medzinárodnej úrovni, projekty