vajdova.andrea
-
Úspešnosť Projektu0
-
Celkom Služieb0
-
Ukončené Služby0
-
Aktívne služby0
O virtuálnej asistentke
Volám sa Andrea a mám čoskoro 42rokov. Mám vyštudovanú SPŠCH s odborom TIS(Technické a informačné služby). Vďaka štúdiu a praxe , na rôznych pozíciách kde som sa nikdy nezľakla a šla vpred som dnes tam ,kde som a robím to , čo viem, čo ma napĺňa .V mojom portfóliu mám viacero ponúk a každú jednu z nich vykonávam zodpovedne a načas presne. Jednou z nich je administratívna agenda( či sú to obchodné listy, faktúry ,či čokoľvek iné) pracujem na 100%. Vždy som vynikla svojou pracovitosťou , samostatnosťou a hlavne precíznosťou. Nikdy nenechávam prácu na zajtra, čo viem spraviť aj dnes :-). Ďalšia oblasť, ktorej sa venujem je účtovníctvo, v danom obore som základy načerpané v školských laviciach neskôr využila v manželovej firme, kde som viedla jednoduché účtovníctvo, a zároveň brigádne dopĺňala poznatky aj v účtovníckych firmách , a to v mzdovom účtovníctve, vedení BÚ a podobne. Takže ak máte problém s účtovníctvom , rada aj s ním pomôžem.
Keby som mala opísať všetko s čím mám skúsenosti a čomu sa venujem , čítali by ste to asi veľmi dlho…. takže stručne prezradím ďalšie oblasti ako spravovanie sociálnych sietí FB,IG, LinkedIn, reklamy , design – logo , webstránky.
Veľmi rada komunikujem s ľuďmi, takže ak by ste potrebovali osobnú asistentku, ktorá sleduje aj Váš kalendár a dohaduje všetko čo je nevyhnutné , natrafili ste na správnu osobu. Nikdy nebudete nikde meškať, a vždy bude všetko načas vyriešené.
Budem veľmi rada, ak dostanem priestor a uľahčím Vaše podnikanie alebo ho spoločne naštartujeme tak , aby malo možnosť rásť, a Vy sa venovať tomu čo Vás baví a napĺňa.
Pracovitá, zodpovedná , vždy usmiata Andrea čaká na spoluprácu s Vami.
www.avirtualassist.eu
Vzdelanie
Štúdium na SŠ mi dalo veľa, naučila som sa obory, ktoré ma lákali ako je ekonomika, personalistika, účtovníctvo , v ktorom som bola jednotkou v triede a myslím , že som ňou aj teraz. Je to zaujímavá oblasť, kde sa človek vždy musí vzdelávať, nie je to rutinná práca na 30rokov rovnaká.
Na danom kurze som získala všeobecný prehľad v online podnikaní, zručnosti virtuálnej asistentky, ako vieme budovať značky, efektívne spravovať sociálne siete. Oboznámili sme sa s legislatívou v podnikaní, ktorú som si len osviežila nakoľko som ju už ovládala. Veľmi ma potešilo, že som sa mohla naučiť tvorbu grafiky, tvorbu webu a blogu, inzerovanie na internete, copywriting, Google Ads, reklamu na Facebooku a Instagrame, Linkedin marketing, prácu v nástrojoch Toggl, Trello, Clickup, Slack, Canva, Smartemailing, Google Drive, Wordpress a iné. Tento kurz mi dal množstvo mnohých poznatkov, ktoré ma posunuli vpred .
Od základov líčenie na každú príležitosť, hair styling, komplet image maker - určovanie štýlu obliekania, čo je in pre daného človeka v danom pracovnom a osobnom živote. Čo je nevyhnutné mať vždy v šatníku, bez čoho sa zaobídeme a ako kombinovať jedno s druhým.
certifikát k činnosti poskytovania poistných a úverových produktov
Práca A Skúsenosti
Práca na prevedení novej tranzície z ČR na SR, párovanie platieb od zákaznikov z ČR za FA, riešenie ich sťažností a všetko okolo čo súvisí s prácou. Práca na PC, word, excell, outlook, office, MS excel, - kontingenčné tab. , pod.
Každodenná agenda pana riaditeľa, dohadovanie stretnutí, riešenie projektov na danom oddelení, včasné odovzdanie, spolupráca s projektantmi, aby vždy boli zladené dátumy na odovzdanie. Rôzne štatistiky o projektoch, o činnostiach projektantov a všeobecne fungovanie oddelenia projektového strediska. Písanie obchodných listov, práca v powerpointe, s internetom , outlook na dennej báze, denná pošta. Komunikácia s jednotlivými oddeleniami, súhrn dochádzok, osobné stretnutia s riaditeľmi projektov, zaroveň odovzdávanie projektov na ministerstve školstva SR.
Každodenná komunikácia ako s pacientmi kliniky tak aj s lekármi, administrácia výkonov - operácie šedých zákalov, evidencia očných šošoviek a tovaru sústredeného na klinike , zároveň prevádzka recepcie. Objednávanie, preordinovanie pacientov, administrácia lekárskych správ, receptov, liekov pre pacienta - zároveň platba od nich či v hotovosti alebo terminálom, práca s poisťovňami, preplácanie jednotlivých výkonov.
úzka spolupráca s obchodnými zástupcami PSS, evidencia dokladov k stavebným sporeniam, kontrola dokladov a zároveň odsúhlasenie stavebných úverov a pustenie platby stavebne sporenie - evidencia platieb, pripísanie úrokov a správa klientov každodenná práca na PC, word, excell , outlook , office, vlastný program PSS, zaroveň každodenná práca s registrami bankových a nebankových subjektov.
Každodenná agenda administratívna, zákaznícky servis, klientska správa. t.j. na základe požiadaviek klienta vyhľadávanie vhodných ponúk dovoleniek , zaslanie ponúk na mail, potom kontaktovanie klienta či sa rozhodol pre niečo a ak áno, kompletné spracovanie zájazdu , zaslanie zmluvy na podpis , ktorá sa potom aj s platbou spolu posielala na CK. zároveň sledovanie webstránok , aktualizácia stránky a podobne
Založenie stránok , spravovanie stránok na FB, IG, už aj na LinkedIn.