Uložiť

Nahlásiť túto virtuálnu asistentku

Ivana Lederleitner Imrišová

Profesionálna virtuálna asistentka- Administratíva SK & DE
  • Úspešnosť Projektu
    0
  • Celkom Služieb
    0
  • Ukončené Služby
    0
  • Aktívne služby
    0

O virtuálnej asistentke

Nedá sa a Nejde to = ja nepoznám🙂

Ahoj, volám sa Ivana a rada by som sa Vám predstavila:) Pracujem ako profesionálna virtuálna asistentka. Táto práca ma napĺňa a je pre mňa viac než len povolanie – je to môj koníček.

Špecializujem sa na administratívne úlohy a nemecký jazyk. Moje zameranie na túto oblasť bolo jasné od prvej sekundy , nakoľko mojím životných mottom je: Miluj čo robíš a rob čo miluješ! V administratíve mám dlhoročné skúsenosti vrátane skúsenosti a spolupráce s nemecky hovoriacimi klientmi. Preberám úlohy ako pomoc s prípravou cestovných náhrad a knihou jázd, klasická ale aj e-mailová agenda, príprava podkladov pre fakturáciu a samotná fakturácia, príprava dokumentov ,správa sociálnych sieti, organizácia kalendára, komunikácia so zákazníkmi, príprava podkladov a odbremenenie pri styku so štátnymi inštitúciami a ďalšie administratívne činnosti podľa potreby. Okrem administratívnej podpory ponúkam aj ďalšie služby, ktoré môžu pomôcť Vášmu podnikaniu rásť. Po dohode Vám viem zabezpečiť : tvorbu webovej stránky, reklamu, grafické práce /vizitky, letáky../ a iné podľa individuálnych požiadaviek.

Čo sa mojich osobnostných vlastnosti týka, dbám v prvom rade na detaily a kvalitu, efektívne plánujem, dodržiavam dohodnuté termíny a záväzky, som komunikatívna, samostatná a diskrétna.

Neváhajte a presvedčte sa sami😉

 

Vzdelanie

D
1996 -2000 DOŠ Kežmarok - Obchod a Podnikanie
Obchod a Podnikanie
A
2025 Akadémia virtuálnych asistentiek
Kurz virtuálnej asistentky

Práca A Skúsenosti

T
2021 - 2025 Transasction Einkäufer
ZF Slovakia a.s

* Komunikácia s dodávateľmi * Spracovanie efektívneho nákupu * Optimalizácia, kontrola nákupných cien a dodacích termínov * Spracovanie informačných kmeňových dát pre pridelené materiály * Tvorba tabuliek a reportov * Kontrola správnosti a následne nahrávanie potvrdených objednávok do systému * Riešenie problémov s dodávateľmi a hodnotenie spolupráce

O
2017 - 2021 Office manager
JSB. spol. s. r. o

* Administratíva a podpora jednotlivých zložiek manažmentu * Organizácia mítingov, porád, školení, stretnutí * Príprava podkladov pre mzdy , fakturáciu a následná fakturácia * Komunikácia so zákazníkmi * Spracovávanie kníh jázd * Evidovanie a archivácia dokumentov * Zabezpečovanie servisu a reklamácií