Bc. Júlia Drdáková
-
Úspešnosť Projektu0
-
Celkom Služieb0
-
Ukončené Služby0
-
Aktívne služby0
O virtuálnej asistentke
Vďaka predošlým činnostiam som nadobudla tieto vlastnosti a schopnosti:
- Organizačné schopnosti
- Zodpovednosť
- Detailnosť a precíznosť
- Komunikačné zručnosti
- Multitasking
- Samostatnosť a iniciatíva
- Vysoké pracovné nasadenie
- Ovládanie balíka MS Office
Vzdelanie
7-týždňový online program zameraný na podnikanie online formou, budovanie značky, prácu so sociálnymi sieťami, tvorba webovej stránky cez Wordpress, tvorba loga, cenníkov a vizitiek v grafickom programe Canva, práca s nástrojmi ako sú Toggl, Trello, Linkedin, Facebook, Instagram, Google Drive, Smartemailing.
Návrh vhodného obsahu a popisu na sociálne siete, tvorba grafiky v programe Canva, tvorba a strih videí, titulkovanie videí, algoritmus a zvyšovanie dosahov na sociálnych sieťach, plánovanie a automatizácia publikovania obsahu na siete Facebook a Instagram
Vytvorenie komplexnej marketingovej stratégie na propagáciu firmy, cieľové skupiny, marketingové kanály...
I.stupeň vzdelania - bakalár
Práca A Skúsenosti
•Zodpovednosť za správny chod prevádzky a jej predajné výsledky •Zodpovednosť za vizuál prevádzky podľa marketingových štandardov a potrieb značky• Školenie nových zamestnancov• Rozdeľovanie a zadávanie úloh zamestnancom a zodpovednosť za dodržiavanie ich pracovných povinností• Tvorba denných plánov a mesačných rozpisov zamestnancov• Vedenie personálnej agendy a príprava podkladov k mzdám • Vykonávanie auditov
• Poskytovanie poradenstva pri výbere tovaru a informácií o jeho dostupnosti• Príjem, balenie a odovzdávanie objednávok • Práca s prijatím nového tovaru, presunom tovaru a doplnením tovaru• Obsluha registračnej pokladne a platobného terminálu• Plnenie stanovených plánov a bezpečnostných predpisov• inventúry a skladové hospodárstvo
•Zakladanie objednávok do systému a denná komunikácia s klientmi •Sledovanie zákaziek vo výrobe, tvorba faktúr, zabezpečenie prepravy a potrebných náležitostí (tvorba ceny, dodacích listov pre výrobu a spracovanie konečného stavu objednaných zásielok)
•Poskytovanie informácií o produktoch životného poistenia ,dôchodkového sporenia, Moja AXA na pasívnej infolinke •Vybavenie prichádzajúcich hovorov, e-mailov a chatovej správy klientov AXA poisťovne •Administratívne úkony spočívajúce v zadávaní zmlúv/požiadaviek do systému. • Verifikovanie úkonov a údajov na zmluvách.
•Predaj a kalkulácia najmä pobytových zájazdov a uzatváranie cestovného poistenia pre klientov • Emailová a telefonická komunikácia s inými cestovnými kanceláriami a agentúrami •Vytváranie nových marketingových ponúk poznávacích zájazdov/výletov.