Uložiť

Nahlásiť túto virtuálnu asistentku

Bc. Júlia Drdáková

☑️ ONLINE ASISTENTKA ☑️ Administratíva/ Personalistika/Marketing
  • Úspešnosť Projektu
    0
  • Celkom Služieb
    0
  • Ukončené Služby
    0
  • Aktívne služby
    0

O virtuálnej asistentke

Vďaka predošlým činnostiam som nadobudla tieto vlastnosti a schopnosti:

  • Organizačné schopnosti
  • Zodpovednosť
  • Detailnosť a precíznosť
  • Komunikačné zručnosti
  • Multitasking
  • Samostatnosť a iniciatíva
  • Vysoké pracovné nasadenie
  • Ovládanie balíka MS Office

Vzdelanie

K
2023 Kurz virtuálnej asistentky

7-týždňový online program zameraný na podnikanie online formou, budovanie značky, prácu so sociálnymi sieťami, tvorba webovej stránky cez Wordpress, tvorba loga, cenníkov a vizitiek v grafickom programe Canva, práca s nástrojmi ako sú Toggl, Trello, Linkedin, Facebook, Instagram, Google Drive, Smartemailing.

K
2024 Kurz Social Media Academy

Návrh vhodného obsahu a popisu na sociálne siete, tvorba grafiky v programe Canva, tvorba a strih videí, titulkovanie videí, algoritmus a zvyšovanie dosahov na sociálnych sieťach, plánovanie a automatizácia publikovania obsahu na siete Facebook a Instagram

Z
2021 Základy digitálneho marketingu
Chytrá marketingová stratégia

Vytvorenie komplexnej marketingovej stratégie na propagáciu firmy, cieľové skupiny, marketingové kanály...

V
2013-2018 Vysoká škola polytechnická Jihlava
Ekonomika a manažment/ Cestovný ruch

I.stupeň vzdelania - bakalár

Práca A Skúsenosti

D
2022 - 2023 Deputy Manager
LPP SLOVAKIA, s.r.o

•Zodpovednosť za správny chod prevádzky a jej predajné výsledky •Zodpovednosť za vizuál prevádzky podľa marketingových štandardov a potrieb značky• Školenie nových zamestnancov• Rozdeľovanie a zadávanie úloh zamestnancom a zodpovednosť za dodržiavanie ich pracovných povinností• Tvorba denných plánov a mesačných rozpisov zamestnancov• Vedenie personálnej agendy a príprava podkladov k mzdám • Vykonávanie auditov

S
2021 - 2022 Sales Assistant
LPP SLOVAKIA, s.r.o

• Poskytovanie poradenstva pri výbere tovaru a informácií o jeho dostupnosti• Príjem, balenie a odovzdávanie objednávok • Práca s prijatím nového tovaru, presunom tovaru a doplnením tovaru• Obsluha registračnej pokladne a platobného terminálu• Plnenie stanovených plánov a bezpečnostných predpisov• inventúry a skladové hospodárstvo

S
2019 - 2020 Sales Administrator
Mentor Media Czech s.r.o., Brno

•Zakladanie objednávok do systému a denná komunikácia s klientmi •Sledovanie zákaziek vo výrobe, tvorba faktúr, zabezpečenie prepravy a potrebných náležitostí (tvorba ceny, dodacích listov pre výrobu a spracovanie konečného stavu objednaných zásielok)

Š
2018 - 2019 Špecialista podpory zákaznického servisu
AXA Management Services s.r.o., Brno

•Poskytovanie informácií o produktoch životného poistenia ,dôchodkového sporenia, Moja AXA na pasívnej infolinke •Vybavenie prichádzajúcich hovorov, e-mailov a chatovej správy klientov AXA poisťovne •Administratívne úkony spočívajúce v zadávaní zmlúv/požiadaviek do systému. • Verifikovanie úkonov a údajov na zmluvách.

R
2017 Referentka cestovnej kancelárie
CK TRIP s.r.o. , Žilina

•Predaj a kalkulácia najmä pobytových zájazdov a uzatváranie cestovného poistenia pre klientov • Emailová a telefonická komunikácia s inými cestovnými kanceláriami a agentúrami •Vytváranie nových marketingových ponúk poznávacích zájazdov/výletov.