Všeobecná virtuálna asistentka
-
Čas dodania5 dní
Popis Služby
1. Plánovanie a správa kalendára: Pomoc s organizáciou schôdzok, termínov a udalostí.
2. Správa e-mailovej komunikácie: Monitorovanie e-mailov, odpovedanie na dopyty a filtrovanie správ.
3. Organizácia cestovných plánov: Rezervácia leteniek, hotelov a zabezpečenie potrebných informácií.
4. Spracovanie dokumentov: Vytváranie, úprava a archivácia dokumentov a prezentácií.
5. Vyhľadávanie informácií a výskum: Hľadanie relevantných údajov, štatistík a informácií na podporu rozhodovania.
6. Administratívna podpora: Správa faktúr, sledovanie platobných termínov a základná účtovná činnosť.
7. Virtuálna podpora tímu: Koordinácia a komunikácia medzi členmi tímu, sledovanie úloh a harmonogramov.