Miriama Andrášová
-
Úspešnosť Projektu0
-
Celkom Služieb5
-
Ukončené Služby0
-
Aktívne služby0
O virtuálnej asistentke
Webstránka – https://www.beeassistant.eu/
Moje meno je Miriama a pracujem ako virtuálna asistentka.
Svoju pracovnú kariéru som odštartovala v zahraničí, kde som okrem iného mala možnosť spoznať rôzne kultúry a naučiť sa plynule anglický jazyk. 7 rokov strávených mimo domova mi prinieslo skúsenosti z oblasti administratívy, zákazníckej podpory, marketingu, či grafiky.
Prečo by ste si mali vybrať práve mňa:
Skúsenosť: S rokmi praxe som získala skúsenosti v rôznych odvetviach a s rôznymi klientmi.
Prispôsobiteľnosť: Môj prístup je individuálny, pretože verím, že každý klient je jedinečný.
Efektivita: Moje cieľom je zabezpečiť, aby Vaše podnikanie prekvitalo.
Kreativita: Grafika a marketing nie sú len mojou prácou, ale mojou vášňou.
Moji predchádzajúci zamestnávatelia, či klienti na mne oceňovali hlavne dodržiavanie termínov, zmysel pre detail, organizovať, ochotu rýchlo sa učiť a spoľahlivosť.
Ak hľadáte virtuálnu asistentku, vašu pravú ruku, na ktorú môžete zhodiť svoje starosti, kontaktujte ma ešte dnes.
Váš úspech je aj mojím úspechom.
Teším sa na spoluprácu s vami!
Vzdelanie
7-týždňový online program PinkAsistent VIP CLUB Nadobudnuté zručnosti - všeobecný prehľad v online podnikaní, základné zručnosti virtuálnej asistentky, budovanie značky, efektívna správa sociálnych sietí, legislatíva v podnikaní, tvorba grafiky, tvorba webu a blogu, inzerovanie na internete, copywriting, Google Ads, reklama na Facebooku a Instagrame, Linkedin marketing, práca v nástrojoch Toggl, Trello, Clickup, Slack, Canva, Smartemailing, Google Drive, Wordpress a iné.
Návrh vhodného obsahu na sociálne siete, tvorba grafických prác v programe Canva, tvorba a strih videí, titulkovanie videí, tvorba vhodného popisu pre príspevky, algoritmus sociálnych sietí, zvyšovanie dosahu príspevkov, hľadanie a výber hashtagov, plánovanie a automatizácia publikovania obsahu a ďalšie...
Práca A Skúsenosti
- Plánovanie stretnutí, - Tvorba dokumentov a prezentácií, - Rezervácia hotelov a leteniek - Asistencia s naberaním nových zamestnancov, trénovanie a kontrola nových zamestnancov - Vybavovanie faktúr – aktualizácia databázy prichádzajúcich a odchádzajúcich platieb - Preberanie a triedenie pošty - Virtuálna asistencia pre viacerých klientov - Práca na recepcii, email management - Odpovednie na telefonáty (200 denne), zapisovanie a posielanie správ, presmerovanie na konkrétnych zamestnancov spoločnosti
- Poradenstvo v oblasti účtov a bankovej aplikácie - Poradenstvo v oblasti tvorby a správy investičného portfólia, navrhovanie vhodnýh investičných riešení podľa potrieb a požiadaviek klientov - Ponuka a následné spracovanie spotrebiteľských úverov a poistných zmlúv - Administratíva podpora
- administratívne práce - správa sociálnych sietí - grafické práce - tvorba webstránok - zákaznícka podpora - osobná asistencia - organizácia a plánovanie - prieskum trhu